loading...

cafesalamat

تنها چند سال پیش، اگر شما بینی کوچکتر و صاف تر می خواستید باید جراحی می کردید و انتخاب دیگری وجود نداشت. اما با ظهور فیلرهای تزریقی می توانید ظاهر بینی خود را بدون جراحی در کمتر از ۱۵ دقیقه تغییر دهید

تنها چند سال پیش، اگر شما بینی کوچکتر و صاف تر می خواستید باید جراحی می کردید و انتخاب دیگری وجود نداشت. اما با ظهور فیلرهای تزریقی می توانید ظاهر بینی خود را بدون جراحی در کمتر از ۱۵ دقیقه تغییر دهید. با استفاده از ژل های اسید هیالورونیک که برای لب ها و گونه ها نیز استفاده می شوند پزشک می تواند منحنی ها و برآمدگی های بینی را اصلاح کند؛ در نتیجه بینی شما کوچکتر به نظر می رسد (اگر چه از لحاظ فنی بینی شما بزرگتر می شود). در حال حاضر جراحان پلاستیک و متخصصان پوست بسیاری در سراسر جهان این درمان را ارائه می کنند. عکس های قبل و بعد از تزریق فیلر باور نکردنی است.

بیشتر بخوانید... ماندگاری فیلر بینی

۱- موقت یا دائمی انتخاب شما است.

اغلب فیلرها موقتی هستند. تزریق در هر بخشی از بدن بسته به نوع فیلر از ۳ ماه تا ۲ سال ماندگاری دارد. اغلب مردم موقتی بودن این درمان را به سخره می گیرند و می گویند اگر قرار است بارها و بارها تزریق را تکرار کنید چرا تزریق کنیم؟ پزشک قبل از تزریق فیلر دائمیُ ابتدا با فیلر موقتی (ولوما به مدت یک سال و نیم باقی می ماند، طبیعی و برگشت پذیر است) شروع می کند. هنگامی که فیلر حل می شود، سپس بلافیل که فیلری دائمی است تزریق می شود. در حالی که شما می توانید با استفاده از ولوما در یک جلسه ۱۵ دقیقه ای بینی خود را اصلاح کنید، برای بلافیل (فیلر مبتنی بر کلاژن که به طور معمول برای درمان اسکار آکنه استفاده می شود) به ۳ جلسه نیاز خواهید داشت تا بتوانید نتیجه نهایی را که سال ها باقی می ماند ببینید.

۲- تزریق توسط افراد نامعتبر خطرناک است.

تمام تزریق ها با عوارض جانبی (تورم، کبودی، خونریزی) همراه هستند. اما بینی یک ناحیه بسیار ظریف و حساس است. شما باید اصول ایمنی تزریق را بدانید. از آن جا که خون رسانی به بینی، به ویژه بینی هایی که قبلاً تحت عمل جراحی قرار گرفته اند، ضعیف است، تزریق به بینی می تواند بسیار خطرناک باشد. اگر شما مقدار زیادی فیلر به نوک یا سوراخ بینی تزریق کنید، خون رسانی قطع می شود. با پزشک در مورد تجربه او در زمینه اصلاح بینی بدون جراحی صحبت کنید و مطمئن شوید که تمام خطرات احتمالی را شرح می دهد.

۳- فیلر تنها برای رفع برآمدگی ها نیست.

کاندیدای ایده آل برای تزریق فیلر بینی، فردی است که برآمدگی قابل ملاحظه ای روی پل بینی خود دارد. با پر کردن ناحیه اطراف برآمدگی می توان یک بینی کاملاً صاف ایجاد کرد. با اضافه کردن فیلر، بینی کوچکتر جلوه می کند. همچنین می توانید افتادگی نوک بینی (فیلر به لیفت بینی کمک می کند) و کج شدن نوک بینی (فیلر زاویه بینی را اصلاح می کند) را با تزریق فیلر برطرف کنید. چه کسانی کاندید مناسب نیستند؟ اگر بینی شما خیلی بزرگ است فیلر نمی تواند آن را کوچکتر کند، اگر برآمدگی زیاد باشد یا بینی شما شکسته باشد فیلر نمی تواند آن ها را رفع کند. یا اگر بینی خیلی پهن باشد نمی توان آن را باریک تر کرد. در این موارد به جراحی بینی نیاز است. با این حال یک استثنا وجود دارد. در برخی موارد که در آن بافت زخم باعث بزرگ شدن بینی می شود، یک شات استروئید می تواند آن را اصلاح کند. نیاز نیست که مقدار زیادی فیلر تزریق کنید.

۴- هزینه آن .

برای درمان موقتی با استفاده از فیلر شما حدود  یک میلیون تومان در سال باید هزینه کنید. بنابراین در حالی که تزریق فیلر بینی مقرون به صرفه نیست، به این معنی نیست که مجبورید به عمل جراحی تن دهید. فیلر می تواند ظاهر بینی را بهبود بخشد.

۵- ریکاوری آن راحت است.

اگر بخواهیم میزان درد تزریق را طبقه بندی کنیم، بوتاکس در قسمت پایین (به سختی آن را احساس می کنید)، تزریق گونه در قسمت بالایی و تزریق لب وسط قرار می گیرد. در مورد تزریق بینی اغلب افراد می گویند تقریباً بدون درد است. پزشک از یک کرم موضعی برای بی حس کردن ناحیه استفاده می کند (هرچند یخ نیز کمک می کند). درد متوسط است و نوک بینی حساس ترین قسمت است. بعد از تزریق می توانید به کار خود بازگردید. ممکن است به مدت یک هفته کمی قرمزی یا کبودی را تجربه کنیدکه را برطرف خواهد شد.

درباره زیبایی ,
netware بازدید : 20 یکشنبه 01 مرداد 1402 زمان : 12:44 نظرات (0)
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 1376
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 44
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 312
  • آی پی دیروز : 44
  • بازدید امروز : 1,011
  • باردید دیروز : 143
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,805
  • بازدید ماه : 2,805
  • بازدید سال : 27,525
  • بازدید کلی : 56,653